UTUSAN MALAYSIA

UTUSAN MALAYSIA
SOKONG UTUSAN MALAYSIA

Selasa, 5 Oktober 2010

Alhamdulillah,Yang sebenarnya tersungkur adalah AZMIN KUNYET.

  Beberapa Hari nan lalu kita dikejutkan dengan berita arus media perdana yang menunjukkan kebiadapan sebenar Pemimpin parti Gangster Jalanan yang menggunakan ayatkata Tersungkur. Yang mana dia juga adalah pemimpin yang mengecam pertubuhan Peribumi Perkasa Negara dengan mengatakan Tun Dr Mahathir berselindung disebaliknya, tindakannya ini adalah amat terdesak kerana setelah satu demi satu dewan mesyuarat cabang negeri parti gangsternya itu dicemari dengan isu pergadohan yang membawa kepada ketidakpuasan hati kaum.

  Dengan cara mengecam perkasa,Pusaka Ibunda berpendapat ianya mahukan populariti politik demi meneruskan hawa nafsu serakah binatang liar yang tidak mengenal mangsa dengan memainkan isu perkauman. Pada Hemat Pusaka ibunda,Parti Gangster inilah yang sering kali memainkan isu perkauman bagi meraih sokongan undi untuk menang pilihanraya.

  Baru-baru ini kita ada terdengar ada peguam yang terlibat dengan pembunuhan kejam di banting adalah ahli parti DAP seumur hidup. Sebenarnya bukanlah satu gangster yang ada didalam Pakatan Rakyat. Mungkin berpuluh ribuan lagi ahli pakatan adalah daripada gangster2 tegar. Jom kita tinggalkan pakatan Rakyat demi kesejahteraan kaum.

  Tersungkurnya Azmin adalah kerana Azmin adalah seorang yang terDESAK.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan