UTUSAN MALAYSIA

UTUSAN MALAYSIA
SOKONG UTUSAN MALAYSIA

Khamis, 7 Oktober 2010

PKR = Party King Rebel PR = Parti Rosak

Assalamualaikum,
Bertemu kembali. Berita jam 2000Hrs memberitakan Hal Rohaimi Osman bekas pembantu khas Sivaji The Anu-war (Jawatan sama macam Saiful Bukhari dulu la),Ini kerana Dakwaannya mengenai akuan brsumpah palsu yang dipaksakan olehnya untuk menurunkan tandatangan.

  Dan semalam berlaku beberapa kekecohan yang berlaku. Di Klang kereta Gen-2 Berwarna Putih terbakar milik kakitangan yang berkerja di balai polis yang mana tempat rohaimi membuat laporan polis. Selepas itu di Restoran Lotus P.j beberapa orang india yang dipercayai pengikut fanatik Sivaji the ANU-war membuat kecoh untuk membatalkan sidang akhbar di sana. Persoalannya,jika benar Sivaji the ANU-war tak bersalah,kenapa perlu sampai membakar kenderaan awam? kenapa sampai menganggu ketenteraman awam.

  Inilah persoalan,dan jawapan yang dapat Pusaka Ibunda berikan adalah, Mereka ini sebenarnya pengamal budaya gangster. Lihat sahaja dengan segala ugutan,cabaran dan provokasi. Lebih-lebih lagi tuduhan-tuduhan untuk menutup aib mereka. Akhirkata mereka sebenarlah yang gangster. Jom Pakat Tinggalkan Pakatan Rakyat demi masa depan anak bangsa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan